niedziela, 26 marca 2017

Budyń jaglany z owocami i czekoladą

Cześć, dzisiaj chcę wam zaprezentować szybki i prosty sposób na przygotowanie domowego budyniu..z kaszy jaglanej.
Muszę przyznać, że dość długi czas nie byłam przekonana do tego produktu.  Dawno temu ugotowałam ją po raz pierwszy, wyszła gorzka, myślę sobie: kurcze, to chyba nie mój smak :) Jednak po jakimś czasie mój chłopak zrobił ją raz,drugi, więc postanowiłam spróbować i ja. No i ten bananowy budyń skradł moje serce. Jest idealny na pierwsze, lub drugie śniadanie, zresztą sprawdźcie sami :) zapraszam



SKŁADNIKI:

- 1 torebka kaszy jaglanej
- 2 banany
- 1 miarka odżywki białkowej(najlepiej waniliowej)
- 1 łyżka miodu
- 2 łyżki wiórek kokosowych
- woda

DO DEKORACJI:
- borówki ,maliny 
- gorzka czekolada

Kaszę wrzucamy do gotującej się wody(około 1/2 garnka) i gotujemy około 15minut.
Wyjmujemy z woreczka i przekładamy do miski. Dodajemy niepełną szklankę przegotowanej wody i pozostałe składniki. Blendujemy na jednolitą masę. Przekładamy do miski, dekorujemy owocami i 2 kostkami czekolady.

Maliny mrożone można również dodać do środka masy wtedy uzyskamy budyń malinowy. 





2 komentarze:

Kokosowe ciasto ze świeżym ananasem

C iasto kokosowe, które w środku skrywa duże i soczyste kawałki świeżego ananasa. Może luty nie jest najlepszym okresem na dodawanie tak...

Copyright © 2016 Natalia Kwaśniewska , Blogger