sobota, 25 marca 2017

O co tak właściwie chodzi

Cześć :)
W pierwszym poście chcę tylko krótko wyjaśnić o co właściwie chodzi i skąd pomysł na tą stronę.

Moim celem jest pokazać jak gotuję na codzień, czyli na przygotowywaniu typowych, znanych każdemu potraw. Staram się jedynie delikatnie je odchudzić(choć nie zawsze:)), nie tracąc przy tym ich pysznego smaku.
Z miłości do jedzenia zaczęłam gotować,a z czasem także podróżować, po to by poznawać nowe smaki. Liczę, że na blogu znajdzie się również miejsce na tą moją mini gastroturystykę.
Także zapraszam do śledzenia mojej strony jeśli jesteście ciekawi jak wygląda moje życie..od kuchni :)
ps: Jestem otwarta na komentarze i wszelkiego rodzaju sugestie. Bloga tworzę od podstaw i to od was zależy jaki będzie miał format i na czym skupię się najbardziej.

Buziaki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Kokosowe ciasto ze świeżym ananasem

C iasto kokosowe, które w środku skrywa duże i soczyste kawałki świeżego ananasa. Może luty nie jest najlepszym okresem na dodawanie tak...

Copyright © 2016 Natalia Kwaśniewska , Blogger