sobota, 8 kwietnia 2017

Sernik z pomarańczą na zimno


Cześć! Dzisiaj sobota, mój ulubiony dzień tygodnia, pogoda dopisuje od samego rana więc zostawiam was z tym banalnym przepisem na sernik i uciekam korzystać ze słońca :)

Ciasto jest naprawdę proste w wykonaniu, a podobno też przepyszne :)) opiera się na galaretkach,  a jeśli chcecie żeby było zdrowiej użyjcie tych bez dodatku cukru. Ja niestety takich nie znalazłam (uroki życia na obczyźnie) więc dodałam tradycyjne. Przepis pochodzi z mojej głowy więc z finalnego efektu jestem bardzo zadowolona.Polecam

SKŁADNIKI


dolna warstwa


  • twaróg chudy 250g
  • 3 serki homogenizowane
  • 1 galaretka truskawkowa


górna warstwa

  • 2 duże pomarańcze
  • galartetka pomarańczowa
  • gorzka czekolada 


WYKONANIE


Galaretkę pomarańczową rozpuszczam w 250ml wody. Energicznie mieszam. W misce blenduję na gładką masę twaróg i serki. Dodaję galaretkę i łączę całość. Całość przelewam do okrągłej tortownicy i wkładam do lodówki. 
Gdy dolna warstwa stężeje rozpuszczam w misce kolejną galaretkę( pomarańczową) i czekam aż przestygnie. Na dolnej warstwie układam obrane i pokrojone w plasterki pomarańcze. Zalewam galaretką i ponownie wkładam do lodówki. Gdy sernik zastygnie ścieram na tarce o grubych oczkach czekoladę i posypuję ciasto. Najlepiej smakuje schłodzony










1 komentarz:

Kokosowe ciasto ze świeżym ananasem

C iasto kokosowe, które w środku skrywa duże i soczyste kawałki świeżego ananasa. Może luty nie jest najlepszym okresem na dodawanie tak...

Copyright © 2016 Natalia Kwaśniewska , Blogger